مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:322022-03-06اجتماعي

همه دستگاه های متولی باید به امور تربیتی ورود کنند


امور تربیتی در کشور متولیان زیادی دارد لذا نباید امور تربیتی را فقط به آموزش و پرورش واگذار کرد بلکه همه دستگاه های متولی باید در این موضوع ورود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان حوزه پرورشی، معاونین، مربیان، فرهنگیان شاغلین، فرزندان شهدا و جانبازان فرهنگی که در کانون تربیتی ملائک برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته تربیتی برگزار می شود، زیرا معاونین و مربیان پرورشی سردمدار امور تربیتی در مدارس هستند که به بحث امور تربیتی می پردازند.

وی گفت: نهاد مقدس امور تربیتی در 8 اسفند 58 تاسیس شد، شعار این نهاد مقدس در زمان تاسیس این بود که معلمان و مربیان تربیتی سربازان پیش رو در این عرصه هستند، یکی از اتفاقات خوبی که در آن زمان رخ داد این بود که جامعه در حوزه تربیتی آن زمان پیشرفت خوبی داشت ولی بر اثر مرور زمان جایگاه واقعی خودش را پیدا نکرد، امور تربیتی می توانست نقش بسزایی در جامعه ایفا کند.

مدیر آموزش وپرورش قرچک افزود: باید بحث کارشناسی در خصوص عدم توسعه و پیشرفت امور تربیتی انجام گیرد، آسیب های اجتماعی روز به روز تازه تر می شود و با چهره جدید وارد جامعه می شود، نوع آسیب ها در جامعه فرق می کند، باید به مسائل ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه های متولی باید به امور تربیتی ورود کنند

همه دستگاه های متولی باید به امور تربیتی ورود کنند