مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-06فرهنگي

آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، هیأت داوران این جشنواره متشکل از محمدعلی رییس دانا، - محصولات رسیده به بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، هیأت داوران این جشنواره متشکل از محمدعلی رییس دانا، رضا پورحسین، عادل مقصودپور، فوائد نجم الدین، احسان عسگری و منصور علاف چیان، 232 محصول رسیده به مرحله داوری نهایی را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: پس از اعلام فراخوان بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی تعداد 576 محصولی که در سایت جشنواره بارگذاری شده بود بعد از غربالگری اولیه به 232 مورد منتخب رسید.

داوران بخش رقابتی روز چهارشنبه 11 اسفند 1400 این محصولات را برای انتخاب و تقدیر در 13 بخش داوری کردند.

آیدین مهدی زاده تهرانی افزود: اسباب بازی های ایرانی در بخش های بهترین بسته بندی، بهترین تصویرسازی و گرافیک، برترین کیفیت تولید (در شش بخش اسباب بازی های فلزی، پلاستیکی و پلیمری، چوبی، کاغذی و مقوایی، پارچه ی و ترکیبی) و برترین اسباب بازی های سازنده ایرانی در پنج دسته فکری، حسی و حرکتی، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد

آثارِ بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی کانون داوری شد