مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-06سياسي

11 هزار فقره وام قرض الحسنه به مددجویان خراسان جنوبی پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: 11 هزار وام قرض الحسنه در زمینه اشتغال، معیشت، درمان، عمران و فرهنگی از ابتدای سال در خراسان جنوبی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عرب صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: ما در کمیته امداد برای افراد سالمند، از کارافتاده و دارای بیماری صعب العلاج که امکان درمان وجود ندارد تا پایان عمر وظیفه خدمت رسانی را داریم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه بقیه افراد تحت پوشش باید به مرور زمان وارد بر مدار اشتغال، کار و تلاش شوند، بیان کرد: در این راستا در سال 1400 حدود 6 هزار فرصت شغلی برای خانواده های نیازمند ایجاد کردیم که برای ما بسیار ارزشمند است.

عرب با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا به امروز هفت هزار خدمت در حوزه مسکن به نیازمندان انجام شده که شامل احداث مسکن، تعمیر مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی است، ادامه داد: احداث مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انجام شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 11 هزار وام قرض الحسنه در زمینه اشتغال، معیشت، درمان، عمران و فرهنگی در خراسان جنوبی به مددجویان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار فقره وام قرض الحسنه به مددجویان خراسان جنوبی پرداخت شد

11 هزار فقره وام قرض الحسنه به مددجویان خراسان جنوبی پرداخت شد