مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-06سياسي

سهمیه عتبات دانشگاهی کاهش یافت/ آخرین وضعیت اعزام زائرین ذخیره


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بر خلاف پیش بینی ها، در این دوره، تعداد محدودی از زائران اصلی انصراف دادند و امکان استفاده از زائرین ذخیره در کاروان ها مهیا نشد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری پور در خصوص لغو پروازهای دو استان و وضعیت زائران ذخیره عتبات دانشگاهی در این دوره گفت: تعدادی از زائران اصلی به علت کاهش سهمیه و یا مشکلات پروازی از اعزام به سفر عتبات جا ماندند.

وی گفت: دو ایستگاه پروازی خراسان رضوی و آذربایجان شرقی که استان های همجوارشان را نیز پوشش می دهند متأسفانه به دلایل مختلف امکان برقراری پرواز برایشان فراهم نشده و ما شرمنده مشتاقان زیارت از این دو ایستگاه پروازی شدیم.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: با کمال معذرت و شرمندگی از این زائران، اعزام آنها به فرصت دیگری موکول می شود.

و علیرغم تلاش های همکاران ما در ستاد، با شرایط فعلی امکان اعزام وجود ندارد و زائران عزیز این دو ایستگاه پروازی، فعلاً برای سفر به عتبات از طریق ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برنامه ریزی نداشته باشند و در صورتی که از طرق دیگر زمینه تشرف دارند اقدام کنند.

وی گفت: زمان اعزام دانشگاهیانی که به صورت زمینی در قرعه کشی پذیرفته شده اند بستگی به زمان بازگشایی مرزها خواهد داشت و تا این لحظه اعزام زمینی ها هم لغو شده تلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه عتبات دانشگاهی کاهش یافت/ آخرین وضعیت اعزام زائرین ذخیره

سهمیه عتبات دانشگاهی کاهش یافت/ آخرین وضعیت اعزام زائرین ذخیره