مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-06اقتصادي

تعیین تکلیف مجلس برای اعطای مجوز تنفس خوراک به صنایع پایین دستی نفت خام


نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز خود صندوق توسعه ملی را به اعطای مجوز تنفس خوراک به صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی کردند.

- نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز خود صندوق توسعه ملی را به اعطای مجوز تنفس خوراک به صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس در بررسی بودجه 1401 در بخش هزینه ای بند های الحاقی 5 و 6 تبصره 1 را تصویب کردند.

بر اساس بندالحاقی 5، وزارت نفت مجاز است با سرمایه گذاری بخش غیردولتی نسبت به موارد ذیل اقدام نماید: 1- احداث واحدهای گوگردزدایی در پالایشگاه های نفتی به منظور کاهش درصد گوگرد نفت کوره، پرداخت هزینه احداث این واحدها از محل افزایش نرخ خرید نفت کوره تولیدی صورت می پذیرد.

2- افزایش درصد میعانات گازی در خوراک پالایشگاه های نفتی کشور تا حد مجاز بندالحاقی6 نیز می گوید: 1- در اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی و اصلاحات و الحاقات بعدی آن، هیأت امنای صندوق توسعه ملی مکلف است تشریفات قانونی اعطای مجوز تنفس خوراک به طرح های موضوع قانون مذکور که دارای مجوز احداث (موافقت اصولی) از وزارت نفت هستند را به نحوی پیگیری نماید که مجوز تنفس خوراک مذکور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مجلس برای اعطای مجوز تنفس خوراک به صنایع پایین دستی نفت خام

تعیین تکلیف مجلس برای اعطای مجوز تنفس خوراک به صنایع پایین دستی نفت خام