مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-06بين الملل

المالکی: فلسطین در شورای حقوق بشر با جنگ شدیدی روبه روست


وزیرامورخارجه دولت خودگردان فلسطین از استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در قبال قضیه فلسطین و ممانعت از بررسی جرائم رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ریاض المالکی وزیر امور خارجه دولت خودگردان فلسطین روز گذشته (شنبه) در نشستی مطبوعاتی از نادیده گرفته شدن حقوق ملت فلسطین در شورای حقوق بشر  سازمان ملل و عملکرد مغرضانه کشورهای غربی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الایام المالکی گفت: برخی دولت ها بحث و بررسی فصل هفتم در شورای حقوق بشر سازمان ملل و مختص حقوق بشر در اراضی فلسطینی را رد می کنند؛ ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی نمی خواهند جرائم اشغالگران در قبال فرزرندان ملت فلسطین برجسته شود.

وزیر امور خارجه دولت خودگردان فلسطین افزود: فلسطین با یک جنگ شدید در شورای حقوق بشر سازمان ملل مواجه است؛ شورایی که به دست آمریکا و برخی کشورهایی اروپایی اداره می شود تا مفاد فصل هفتم منشور علیه تل آویو مورد بحث و بررسی قرار نگیرد.

المالکی در ادامه این نشست مطبوعاتی اظهار داشت: اسراییل نمی پذیرد که به جرائمش علیه ملت فلسطین به طور جداگانه و ذیل بند خاصی اشاره شود؛ علاوه بر این، دولت هایی [به ویژه از اروپا] هستند که بررسی فصل هفتم توسط شورای حقوق بشر را رد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المالکی: فلسطین در شورای حقوق بشر با جنگ شدیدی روبه روست

المالکی: فلسطین در شورای حقوق بشر با جنگ شدیدی روبه روست