مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-06اجتماعي

شناسایی فرد متخلف بانه ای که 1700 اصله درخت را قطع کرده بود


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بانه گفت: فرد خاطی که طی چند روز اخیر اقدام به قطع کردن 1700 اصله درخت و نهال بلوط کرده بود، شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.

- اظهار کرد: متأسفانه طی چند روز اخیرزمین خواران در مسیر جاده سورین 400 اصله درخت و هزار و 300 نهال بلوط را قطع کردند.

وی افزود: این تخلف در محدوده طرح گردشگری سورین انجام شده بود و با تلاش نیروهای حفاظت منابع طبیعی و دستگاه های امنیتی فرد متخلف شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون این محوطه پس از رفع خلعیت با گونه های بلوط و درختان محلی بازسازی می شود و در ایام هفته منابع طبیعی دوباره این مسیر نهال کاری می شود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بانه اعلام کرد: این مسیر به مساحت 51 هکتار برای اجرای طرح گردشگری به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری واگذار شده اما افراد سودجو و فرصت طلب به جان درختان این منطقه افتادند تا از این امر به منافعی برسند.

افتخاری خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود 90 هکتار از مراتع و جنگل های بانه با روش های مختلف تخریب شد و از ابتدای سال جاری تاکنون 160 پرونده برای متخلفین منابع طبیعی تشکیل شده است.

گفتنی است طی چند روز اخیر و با انتشار تصاویر ناگوار قطع صدها اصله درخت بلوط در منطقه سورین بانه موجی از اعتراضات مدنی توسط اقشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی فرد متخلف بانه ای که 1700 اصله درخت را قطع کرده بود

شناسایی فرد متخلف بانه ای که 1700 اصله درخت را قطع کرده بود