مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-06سياسي

فعالیت خانه های مسافر در همدان ممنوع شد/ دیگری تمدیدی در کار نیست


معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: فعالیت خانه های مسافر در همدان ممنوع شد و در صورت هرگونه فعالیت غیرمجاز کارتن بدست ها و این خانه ها برخورد لازم صورت می گیرد.

- علی خاکسار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد استانی کرونا خانه های مسافر دیگر موافقتی برای فعالیت ندارند و جمع آوری می شوند گفت: برای امسال فعالیت هیچ واحدی از خانه های مسافر تمدید نشده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی فرمانداری، نیروی انتظامی و دادگستری در صورت فعالیت غیرمجاز آنها، برخورد لازم صورت خواهد گرفت گفت: در همین راستا از فعالیت کارتن بدست ها نیز جلوگیری خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان افزود: هر سال از بهمن ماه متقاضیان فعالیت خانه های مسافر با مراجعه به میراث فرهنگی مجوز دریافت کرده یا مجوز خود را تمدید می کردند اما از زمان شیوع کرونا طی دو سال اخیر فعالیت آنها ممنوع شده است.

وی با بیان اینکه خانه مسافرها بیش از یک دهه است که فعال هستند ولی فعالیت آنها غیرمجاز بود افزود: سال 94 در آیین نامه مصوب هیات وزیران مبنی بر ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی، نرخ گذاری و نظارت بر تاسیسات گردشگری خانه مسافرها نیز به عنوان تاسیسات گردشگری ذکر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت خانه های مسافر در همدان ممنوع شد/ دیگری تمدیدی در کار نیست

فعالیت خانه های مسافر در همدان ممنوع شد/ دیگری تمدیدی در کار نیست