مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-06حوادث

جزییات هتک حرمت به یک روحانی در درگیری طایفه ای


فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در خصوص کلیپ منتشر شده با موضوع جولان چماق داران و بی حرمتی به لباس سادات و روحانیت گفت: نزاع و درگیری بوقوع پیوسته در حقیقت بر اثر اختلافات قومی و قبیله ای جوانان دو طایفه شهرستان گناوه اتفاق افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی شهرستان گناوه صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص کلیپ منتشر شده با موضوع جولان چماق داران و بی حرمتی به لباس سادات و روحانیت اظهار داشت: نزاع و درگیری بوقوع پیوسته در حقیقت بر اثر اختلافات قومی و قبیله ای جوانان دو طایفه شهرستان گناوه اتفاق افتاده است.

  وی بیان داشت: این درگیری در ابتدا، بیرون از مغازه شروع شده و در ادامه نیز فرد مورد تهاجم به داخل مغازه پناه برده که ضاربان با ورود به مغازه، متاسفانه حرمت فروشنده که از سادات جلیل القدر محل بوده را هم نگه نداشته و با حمله به فرد پناه جو، موجب آزار این سید بزرگوار که در محل وسط طرفین درگیری قرار گرفته بود شده اند، هر چند ایشان هیچ نقشی در این درگیری نداشته است.

  سرهنگ احمدی در ادامه خاطرنشان کرد: علیرغم که فرد مورد تهاجم تاکنون شکایتی علیه ضاربان ارایه نکرده، پلیس بلافاصله با تحقیقات انجام شده، هویت ضاربان را شناسایی و دستگیری آن ها را به طور ویژه در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات هتک حرمت به یک روحانی در درگیری طایفه ای

جزییات هتک حرمت به یک روحانی در درگیری طایفه ای