مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-06سياسي

تخصیص منابعی برای اجرای طرح های پیشران جدید و نیمه تمام در سال 1401


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند به منظور اجرای طرح های پیشران جدید و نیمه تمام تا مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون یورو از محل تحویل نفت خام و میعانات گازی اعمال حساب کند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند به منظور اجرای طرح های پیشران جدید و نیمه تمام تا مبلغ پنج میلیارد و پانصد میلیون یورو از محل تحویل نفت خام و میعانات گازی اعمال حساب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، جزء 2 بند ی تبصره 1 لایحه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس این مصوبه، دولت مجاز است برای اجرای طرحهای پیشران جدید و نیمه تمام در زمینه خطوط راهبردی ریلی و کریدورهای اصلی جاده ای، توسعه سواحل مکران، توسعه و فعالسازی پترو پالایشگاهها و نیروگاه های بزرگ، حفظ و نگهداری و تأمین تجهیزات راهبردی ناوگان امدادهوایی، تقویت زیرساختهای ارتباطی و تأسیساتی وزارت اطلاعات، اجرای طرحهای زیرساخت مناطق آزاد جدید، توسعه تجهیزات سازمانهای هلال احمر و اورژانس و پزشکی قانونی، طرحهای انتقال آب از دریای عمان، طرحهای رفع تنش آبی و جلوگیری از سیل های موسمی، ایجاد و توسعه شبکه های آب و فاضلاب، مدارس مناطق مرزی، تقویت و ایجاد زیرساختها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص منابعی برای اجرای طرح های پیشران جدید و نیمه تمام در سال 1401

تخصیص منابعی برای اجرای طرح های پیشران جدید و نیمه تمام در سال 1401