مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-06اقتصادي

اجرای طرح افزایش بهره وری باغ های انگور کشور در قزوین


رییس موسسه تحقیقات علوم باغبانی گفت: طرح افزایش بهره وری باغ های انگور کشور با مشارکت این موسسه به شکل آزمایشی از سال آینده در استان قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قزوین، شکرالله حاجی وند رییس موسسه تحقیقات علوم باغبانی در حاشیه جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: این طرح با همکاری و مشارکت موسسه تحقیقات علوم باغبانی کشور و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در باغ های انگور شهرستان تاکستان اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: با اجرای این طرح تلاش داریم تا با راهکارهای مختلف و استفاده از علم روز در بخش کشاورزی، بهره وری و تولید را در باغ های انگور ارتقا ببخشیم.

رییس موسسه تحقیقات علوم باغبانی همچنین گفت: در قالب این طرح سه برنامه کوتاه، میان و بلند مدت برای ارتقای بهره وری در این محصول پیاده سازی می شود که مبتنی بر آب در اختیار باغداران و متمرکز بر عملیات باغبانی است.

حاجی وند همچنین گفت: در کنار اجرای این طرح پیگیر ایجاد باغ مادری ویژه با مشارکت موسسه تحقیقات علوم باغبانی و بخش خصوصی در استان قزوین هستیم که به مدرن سازی باغ های این محصول در استان و کشور کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح افزایش بهره وری باغ های انگور کشور در قزوین

اجرای طرح افزایش بهره وری باغ های انگور کشور در قزوین