مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-06بين الملل

پوتین چطور در برابر ترور و توطئه از خود محافظت می کند؟


بادی گاردهایی با کیف های ضدگلوله و تپانچه های پرقدرت، همگی شبیه به هم و تست کننده های غذا تنها برخی از راه هایی هستند که گزارش شده ولادیمیر پوتین، - رییس جمهوری روسیه، از آن ها برای محافظت از خود در برابر قاتلان احتمالی و کودتاچیان استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته نیویورک پست، تهدیدات احتمالی علیه پوتین 69 ساله از روز پنجشنبه و پس از اظهارات لیندسی گراهام سناتور آمریکایی مورد توجه قرار گرفت.

او از اطرافیان پوتین خواست به دلیل حمله به اوکراین و برای جلوگیری از عواقب بیشتر برای روسیه، رییس جمهوری روسیه را بکشند.

اما پوتین به عنوان یک مامور سابق ک گ ب KGB که از زمان به قدرت رسیدن در سال 2000 در قدرت بوده است، ظاهراً هم در مورد امنیت و هم سلامت خود وسواس دارد و به خوبی از خود در برابر قاتلان محافظت می کند.

همان طور که ملاقات هایش نشان می دهد، او به هر قیمتی از احتمال ابتلا به کووید-19 اجتناب می کند.

عکس های اخیر او را نشان می دهد که با رهبران جهان و حتی با مشاوران خود در دو طرف میزهای بسیار طولانی ملاقات می کند تا حداقل 20 فوت فاصله بین آن ها ایجاد شود.

به نوشته اکونومیست، محافظان پوتین - که خود را تفنگدار او می نامند - شامل یک واحد ویژه در سرویس حفاظت فدرال روسیه یا FSO هستند که ریشه آن به سال 1881 بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین چطور در برابر ترور و توطئه از خود محافظت می کند؟

پوتین چطور در برابر ترور و توطئه از خود محافظت می کند؟