مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 09:072022-03-06اقتصادي

مبنای تخصیص سهمیه استخدامی یک سوم خروجی است


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: مبنای تخصیص سهمیه استخدامی در دستگاه های اجرایی یک سوم خروجی نیرو در هر سال است.

- میرکریم عبادی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با در نظر گرفتن این مبنا در خروج نیروی انسانی سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی به صورت ملی و استانی تعیین شده و به هیچ وجه ما دخالتی در تعداد و نحوه برگزاری آزمون نداریم.

وی با تشریح جزییات بیشتر از سهمیه 422 نفری استخدام دستگاه های اجرایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با استخدام 370 نفر بیشترین سهمیه را به خود اختصاص داده و استانداری و شهرک های کشاورزی هر کدام با یک نفر سهمیه استخدامی کمترین میزان را دارا هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل پنج نفر، بهزیستی سه نفر، مرکز تحقیقات کشاورزی 10 نفر، منابع طبیعی پنج نفر، اقتصاد و دارایی چهار نفر و جهاد کشاورزی نیز 23 نفر سهمیه استخدام در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور را به خود اختصاص داده اند.

عبادی پایان مهلت ثبت نام متقاضیان را یادآور شد و بیان کرد: هنوز آمار ثبت نامی ها از طریق سازمان سنجش اعلام نشده ولی در مجموع در نخستین آزمون استخدامی متمرکز 1401 که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای تخصیص سهمیه استخدامی یک سوم خروجی است

مبنای تخصیص سهمیه استخدامی یک سوم خروجی است