مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-06سياسي

همایش بین المللی تفسیر اجتماعی قرآن برگزار می شود


همایش بین المللی «تفسیر اجتماعی قرآن در جهان اسلام: ظرفیت ها، چالش ها» روزهای 18 و 19  اسفند 1400 به صورت حضوری_مجازی برگزار می شود.

- خبرگزاری مهر ، فروغ پارسا، دبیر علمی همایش بین المللی تفسیر اجتماعی قرآن در جهان اسلام: ظرفیت ها، چالش ها از برگزاری همایشی با این عنوان توسط انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در روزهای 18 و 19 اسفند 1400 به صورت حضوری_مجازی خبر داد.

وی گفت: هدف از این همایش، تبیین کارکردهای مختلف این گرایش تفسیری و تأثیرآن در تحولات سیاسی و اجتماعی کشورهای مختلف جهان اسلام است که پس از اعلام فراخوان این همایش، بیش از 120 مقاله کامل و چکیده به دبیرخانه همایش ارسال شد که برخی از آنها پذیرفته شدند.

پارسا افزود: در روزهای 18 و 19 اسفند مطابق 9 و 10 مارس 2022 شاهد اجرای برنامه همایش هستیم که با حضور بیش از 30 نفر از استادان دانشگاه های مختلف جهان اسلام در قالب 6 نشست با عناوین ذیل تفسیر اجتماعی قرآن کریم: مبانی، اهداف، کارکردها، تفسیر اجتماعی قرآن کریم: جریان های اصلاح دینی در جهان اسلام، تفسیر اجتماعی قرآن کریم: دانش ها و فناوری های نوین، تفاسیر اجتماعی قرآن کریم و مسائل و شبهات عصری، نقش تفسیر اجتماعی قرآن کریم در پیدایی انقلاب اسلامی ایران و تفسیر اجتماعی قرآن کریم و مسائل ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی تفسیر اجتماعی قرآن برگزار می شود

همایش بین المللی تفسیر اجتماعی قرآن برگزار می شود