مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:472022-03-06سياسي

خانواده مهم ترین بستر برای انتقال فرهنگ اصیل ایرانی است


دبیر تشکل دخترانه نورا با بیان اینکه فرهنگ اصیل ایرانی یکی از مؤلفه های تمدن اسلامی است، گفت: خانواده بهترین بستر برای انتقال فرهنگ اصیل ایرانی از نسلی به نسل دیگر است.

- زهرا شفیع خانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مجموعه نورا در استان اذعان کرد: فعالیت تشکل دخترانه نورا اولین تشکل دخترانه در قزوین است که از همان ابتدای تأسیس، در جهت بیداری و معرفت افزایی نسل جوان تلاش کرده است.

دبیر تشکل دخترانه نورا اذعان کرد: تشکل نورا در امتداد حرکت های فرهنگی مجموعه شمس الشموس که معرفت افزایی و ترویج موضوع زیارت از راه دور امام رئوف (ع) است فعالیت می کند.

وی افزود: این تشکل در راستای جریان فرهنگ ناب امام رضایی که لازمه یک تشکل مردمی است و با رویکردی نوین و هدف تربیت جوان مؤمن انقلابی به عرصه هویت بخشی و معرفت افزایی جوان و نوجوان پا گذاشته و رویکرد کلان این مجموعه در برنامه ها نیز الگوسازی، کادرسازی و شبکه سازی است.

این مسئول تصریح کرد: تشکل دخترانه نورا با توجه به فرصت کم نظیر و با همه توان برای استفاده از سرمایه معنوی امام مهربانی ها و با رویکرد ارتقا فکری، معنوی و رشد اجتماعی جوانان و با هدف روحیه مسئولیت پذیری، هویت بخشی و معرفت افزایی و ایجاد محفلی برای ارتباط بیشتر با امام هشتم، همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده مهم ترین بستر برای انتقال فرهنگ اصیل ایرانی است

خانواده مهم ترین بستر برای انتقال فرهنگ اصیل ایرانی است