مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-06بين الملل

سفر مقام های آمریکایی به ونزوئلای متحد پوتین برای مذاکره


به گفته یک منبع مطلع، مقام های ارشد آمریکایی شنبه برای دیدار با دولت نیکولاس مادورو به ونزوئلا سفر کرده اند و این نکته را بررسی می کنند که در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، - به گفته یک منبع مطلع، مقام های ارشد آمریکایی شنبه برای دیدار با دولت نیکولاس مادورو به ونزوئلا سفر کرده اند و این نکته را بررسی می کنند که در بحبوحه حمله روسیه به اوکراین، آیا کاراکاس آماده است تا از روابط نزدیکش با پوتین دست بکشد یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمان قطع روابط دیپلماتیک آمریکا و ونزوئلا که با کمپینی از تحریم ها و فشار دیپلماتیک آمریکایی ها همراه بود تا نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا و متحد قدیمی ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه را از قدرت برکنار کند، این عالی رتبه ترین سفر مقامات واشنگتن به کاراکاس محسوب می شود.

پیشتر رییس جمهوری ونزوئلا، تحریم های غرب علیه روسیه به دلیل حمله نظامی آن به اوکراین را جنایت علیه مردم روسیه و دیوانگی توصیف کرده بود.

او گفت: ببینید آنها [غربی ها] با روسیه چه می کنند.

این جنایت علیه مردم روسیه و جنگ اقتصادی است.

آنها [روسیه] از سیستم سوییفت کنار گذاشته شده اند، حریم هوایی آنها بسته است، همه روابط تجاری به حالت تعلیق درآمده و دسترسی به دلار آمریکا ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مقام های آمریکایی به ونزوئلای متحد پوتین برای مذاکره

سفر مقام های آمریکایی به ونزوئلای متحد پوتین برای مذاکره