مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:322022-03-06سياسي

جاذبه برای مهاجرت پرستاران زیاد است/ پرستاران کارگر فصلی نیستند


دبیر هیئت مدیره و عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: جاذبه برای مهاجرت پرستاران زیاد است و در یکی دو سال اخیر به وضوح روند مهاجرت پرستاران تشدید شده است.

- ایسنا/اصفهان دبیر هیئت مدیره و عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور گفت: جاذبه برای مهاجرت پرستاران زیاد است و در یکی دو سال اخیر به وضوح روند مهاجرت پرستاران تشدید شده است.

احمدرضا یزدان نیک در گفت وگو با ایسنا، پیرامون مشکلات و موانع خدمتی پرستاران، اظهار کرد: پرستاران چند مطالبه اصلی دارند؛ اولین آن ها تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که خوشبختانه بعد از 14 سال، از دی ماه امسال وارد فاز اجرایی شد، البته هنوز به دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ نشده و ممکن است در اجرا هم تأخیر و هم اشکالاتی داشته باشد، اما زمان اجرا از اول دی ماه است.

وی مطالبه دوم پرستاران را اصلاح کمبود نیروی پرستاری برشمرد و افزود: در استان اصفهان و نیز کشور تقریباً یک دوم استاندارد ملی پرستار داریم، درحالی که اگر بخواهیم تعداد پرستاران را با استانداردهای جهانی مقایسه کنیم، وضعیت به مراتب بدتر است.

دبیر هیئت مدیره و عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه در خصوص برطرف کردن کمبود نیروی پرستاری کار عمده ای صورت نگرفته و امسال جذب چندانی نداشتیم، گفت: سال قبل تعدادی نیرو جذب و تعدادی استخدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاذبه برای مهاجرت پرستاران زیاد است/ پرستاران کارگر فصلی نیستند

جاذبه برای مهاجرت پرستاران زیاد است/ پرستاران کارگر فصلی نیستند