مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-06سياسي

بیمه سلامت 90 درصد هزینه های درمان ناباروری را پوشش می دهد


مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: 90 درصد هزینه های درمان ناباروری در مراکز دولتی و غیردولتی را بیمه سلامت پوشش می دهد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: 90 درصد هزینه های درمان ناباروری در مراکز دولتی و غیردولتی را بیمه سلامت پوشش می دهد.

وحید مجیدی در نشست شورای اطلاع رسانی این اداره کل اظهار کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص تغییر رویکرد حاکمیت مبنی بر جوان سازی و رشد جمعیت، بیمه سلامت نیز هم راستا با این دستور، پوشش هزینه های خدمات ناباروری و نازایی را در دستور کار قرار داد.

وی از ابلاغ خدمات نازایی از آبان ماه سالجاری خبر داد و گفت: تمامی خدمات نازایی در تعهد سازمان بوده و هر زوج سالانه سه بار می تواند خدمات دریافت کند.

وی با بیان اینکه 90 درصد هزینه های این خدمت در مراکز دولتی و غیردولتی در تعهد بیمه سلامت است، خاطرنشان کرد: اکنون بیمارستان های الزهرا، ولیعصر، شمس و جهاد دانشگاهی و سه مرکز خصوصی در تبریز خدمات درمان ناباروری و نازایی را ارائه می دهند.

مجیدی با بیان اینکه تمام بیمه شدگان مشمول دریافت این نوع خدمت هستند، گفت: تاکنون 200 زوج نابارور در استان نشان دار شده اند و افرادی که از ابتدای سال این خدمات را با تعرفه آزاد دریافت کرده اند می توانند با ارائه مدارک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت 90 درصد هزینه های درمان ناباروری را پوشش می دهد

بیمه سلامت 90 درصد هزینه های درمان ناباروری را پوشش می دهد