مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 07:572022-03-06اجتماعي

ناله های زارِ گلزارِ شهدای معمولان/ کم اهمیتی زمان برای مسئولان


دیواره حفاظتی گلزار شهدای معمولان علیرغم گذشت چندین سال از وعده های داده شده هنوز تکمیل نشده و این گلزار را در معرض تخریب جدی قرار داده است.

- ایسنا/لرستان دیواره حفاظتی گلزار شهدای معمولان علیرغم گذشت چندین سال از وعده های داده شده هنوز تکمیل نشده و این گلزار را در معرض تخریب جدی قرار داده است.

گلزار شهدای معمولان در پنج کیلومتری جنوب این شهر قرار دارد و به دلیل همجواری با رودخانه کشکان در سیلاب سال 98 دچار خسارت شده و اکنون بعد از گذشت سال ها از آن سیل و نگرانی خانواده های شهدا، هنوز رودخانه در آن نقطه ساماندهی نشده و دیواره حفاظتی که مسئولان قول آن را داده بودند برای گلزار شهدا احداث نشده است تا با هر بار بارش باران خانواده شهدا تنشان بلرزد که نکند قبر عزیزانشان به رودخانه کشکان سپرده شود.

پس از گذشت سه سال از وقوع سیل، داریوش حسن نژاد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان مردادماه امسال از آغاز عملیات اجرایی دیواره ساحلی گلزار شهدای معمولان خبر داده بود و گفته بود: رایزنی و پیگیری های لازم و اقدامات لازم برای تأمین اعتبار از محل اعتبارات سیل برای اجرای دیواره ساحلی گلزار شهدای معمولان انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی احداث دیواره ساحلی گلزار شهدای معمولان به زودی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناله های زارِ گلزارِ شهدای معمولان/ کم اهمیتی زمان برای مسئولان

ناله های زارِ گلزارِ شهدای معمولان/ کم اهمیتی زمان برای مسئولان