مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 07:372022-03-06اجتماعي

آمادگی 280 نیروی راهداری سیستان و بلوچستان در ایام اجرای طرح نوروزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از استقرار بیش از 280 نیروی راهدار این استان در طرح نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران در راه های بین شهری استان خبر داد.

- ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری استان با برخورداری از 180 دستگاه ماشین آلات راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در طرح نوروزی در راه های بین شهری استان مستقر می شوند.

وی افزود: راهداران استان در طرح نوروزی افزون بر 11 هزار کیلومتر از راه های استان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری این اداره کل در قالب طرح نوروزی علاوه بر ارائه خدمات به مسافران اقداماتی نظیر کنترل و نظارت بر ایمنی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، نصب و مرمت تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و پاکسازی حریم راه ها را مورد توجه قرار می دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 15 باب راهدارخانه و31باب مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در حوزه تحت پوشش  این اداره کل در این ایام آماده خدمات رسانی کامل به مسافران هستند.

کرد با تاکید بر رعایت دستورالعملهای بهداشتی  برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: این اداره کل تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کروناست و بر اساس دستورات ستاد در ایام نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 280 نیروی راهداری سیستان و بلوچستان در ایام اجرای طرح نوروزی

آمادگی 280 نیروی راهداری سیستان و بلوچستان در ایام اجرای طرح نوروزی