مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 02:472022-03-05بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛ درخواست چهار کشور برای خروج اتباعشان از روسیه


همزمان با دیدار وزرای خارجه اوکراین و آمریکا در مرز لهستان، ستاد کل ارتش اوکراین نیز مدعی شد چند فروند بالگرد و پهپاد روسی را در جنوب این کشور سرنگون کرده است.

-   01:22 - بلینکن: پوتین تنها ایستاده است آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه  آمریکا بعد از دیدار با همتای اوکراینی گفت: شورای حقوق بشر اقدامی استثنایی برای تشکیل کمیسیون تحقیق در مورد جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین انجام داد .

بلینکن در راستای اظهارات روسی آمریکایی ها، مدعی شد: واضح است که پوتین به تنهایی ایستاده است و کشورهای جهان در کنار اوکراین ایستاده اند .

وی درباره دیدار خود با کولبا نیز گفت: وقتی با همتای اوکراینی خود ملاقات کردم، عبور از مرز لهستان به اوکراین از نظر نمادین مهم بود .

01:15 - آژیر هشدار در کی یف  شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود در پایتخت اوکراین گزارش داد که هم اکنون صدای آژیر هشدار در کی یف شنیده می شود.

01:00 - دستور پوتین درباره کشورهای تحریم کننده روسیه رسانه های روسی بامداد یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه به کابینه دولت دستور داد تا طی دو روز فهرستی از کشورهایی که روسیه را تحریم کرده اند، تهیه کند.

به نوشته این رسانه ها، پوتین فرمانی را امضا کرد که به شرکت های روسی اجازه می دهد بدهی های طلبکاران را به واحد پول این کشور روبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛ درخواست چهار کشور برای خروج اتباعشان از روسیه

لحظه به لحظه با اوکراین؛ درخواست چهار کشور برای خروج اتباعشان از روسیه