مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 23:572022-03-05حوادث

سرقت هویت برای ثبت شرکت


19»/ شهادت افسر پلیس به دست سارقان مسلح/ انهدام باند راهزنان مسلح لرستان/ دختری در لانه وحشت!/ مأموریت اینترپل برای دستگیری قاتل تاجر ایرانی در ترکیه/ قاتلان فراری در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند/ سرقت هویت برای ثبت شرکت/ دستگیری .

- مراقب شرکت های خدماتی و قالیشویی های غیرمجاز باشیدبررسی های پلیسی نشان می دهد در روز های پایانی سال، عده ای متقلب و سودجو با درج آگهی های دروغین و گمراه کننده در معابر و فضای مجازی، سعی در فریب برخی شهروندان دارند.

شرکت های خدماتی و قالیشویی غیرمجاز به طور معمول با سوء استفاده از اسامی شرکت های معتبر و ارائه شماره تلفن و آدرس های جعلی نظر متقاضیان را جلب و بلافاصله پس از ارتکاب جرم از پاسخگویی به تلفن خودداری و متواری می شوند.

شهروندان باید قبل از هر گونه اعتماد به این قبیل شرکت ها، نسبت به صحت ادعا های مطرح شده از طریق استعلام از اتحادیه مربوط اقدام و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که برای انجام امور نظافتی یا بردن قالی برای قالیشویی مراجعه می کنند؛ هویت فرد و شرکت مورد نظر رو به درستی احراز نمایند.

هموطنان خدمات مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر و شناسنامه دار دریافت کرده و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت های بی نام و نشان و مهم تر از آن، سرقت اموال با ارزش خود را در نظر بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت هویت برای ثبت شرکت

سرقت هویت برای ثبت شرکت