مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 23:472022-03-05سياسي

قالتاق نیوز!


اوضاع جهان برخلاف پیش بینی برخی که فکر می کردند عصر گفتمان موشک ها گذشته و دوران گفت وگوی تمدن ها و عصر گفتمان ها فرارسیده به سمت جنگ و آدم کشی پیش می رود همین بساطی که در شرق اروپا در غائله اوکراین پدید آمده ممکن است فردا در قصه تایوان و مناقشه چین و آمریکا پدید آید! - خبرگزاری فارس، یادداشت- محمدکاظم انبارلویی: معنای قالتاق در فرهنگ لغات دهخدا، یعنی آدم هفت خط، شارلاتان! قالتاق مترادف لات ، اوباش و هوچی گری است! ما در جنگ شناختی دشمن و جهاد تبیین با یک پدیده جدید روبه رو هستیم که اسم آن را من قالتاق نیوز می گذارم.

مجموعه عظیمی از شبکه های خبری دشمن با لایه های سلطنت طلبی، منافقین، گروه های چپ مارکسیستی، گروه هایی با گرایش لیبرالی و نئولیبرالی و.

شکل گرفته است.

وقتی انسان به تحلیل محتوای خبری، تحلیلی و نیز گزارشگری این شبکه ها می نشیند متوجه می شود یک عده آدم هفت خط و شارلاتان نشسته اند با لات بازی و اوباشگری و هوچی گری مشغول دروغزنی ، تهمت پراکنی، تمسخر و اهانت هستند و دست اندرکار تحریف تاریخ انقلاب می باشند.

این جماعت که بخش عظیمی از آنها در آلبانی در کمپ منافقین هستند با قالتاق بازی می خواهند به قول خودشتان کانون های شورشی را فعال کنند و بابهانه و بی بهانه مردم را به خیابان ها بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالتاق نیوز!

قالتاق نیوز!