مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-05سياسي

خودکفایی مددجویان رویکرد انقلابی کمیته امداد است


خودکفایی خانواده ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اقدامی انقلابی و جهادی کمیته امداد در شرایط کنونی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عامل عصر شنبه در مراسم بهره برداری از سامانه هوشمند امداد در اردبیل اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را انجام می دهد تا گروه های آسیب پذیر و دهک های پایین جامعه از رفاه و آسایش برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: در قالب نهاد حمایتی کمیته امداد، برای مددجویان ساخت واحد مسکونی و تأمین سرپناه در اولویت قرار گرفته که امروز نیز شاهد افتتاح 360 واحد مسکونی در استان اردبیل برای این خانواده ها هستیم.

استاندار اردبیل گفت: در قالب طرح جهش تولید مسکن تقویت و توسعه ساخت واحدهای مسکونی را در سطح استان شاهد خواهیم بود که حرکت ها و برنامه ریزی ها در این زمینه به شکل گسترده در سال آینده انجام می شود.

عاملی به راه اندازی سامانه هوشمند امداد در جذب مددجویان و خانواده های نیازمند اشاره کرد و افزود: تلاش بر این است تا خانواده های پشت نوبتی به سرعت وارد چرخه حمایت این نهاد انقلابی شوند تا بیشتر با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال و خودکفایی آنها فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال های اخیر حرکت کمیته امداد در راستای خودکفایی خانواده های نیازمند قابل تحسین است و این اقدامات باید ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی مددجویان رویکرد انقلابی کمیته امداد است

خودکفایی مددجویان رویکرد انقلابی کمیته امداد است