مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 21:022022-03-05سياسي

خاموشی: هزاران آستان مقدس میزبان کرسی های تلاوت، ترتیل و تفسیر قرآن می شوند


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: سال آینده کرسی های تلاوت، ترتیل و حفظ قرآن در چند هزار بقعه متبرکه در سراسر کشور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین اختتامیه سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شد.

سالی با دو ماه شعبان در این برنامه حجت الاسلام خاموشی طی سخنانی با اشاره به اینکه امسال دو ماه شعبان را درک کردیم، گفت: ان شاءالله به برکت امام زمان (عج) کشورمان و دیگر بلاد اسلامی خیر و برکت، امنیت و سلامت داشته باشند و به کمال مطلوب قرآنی خود را نزدیک کنیم.

دلیل عدم حضور رییس جمهور در اختتامیه مسابقات بین المللی قرآن وی با بیان اینکه ریاست جمهور قصد حضور در مسابقات را داشتند، گفت: آیت الله رییسی قصد حضور در این مراسم را داشتند اما گویا کسالتی برایشان پیش آمد و نتوانستند.

اما گفتند دلم آنجا و سلام من را ابلاغ بفرمایید.

تشکر می کنم از مجاهدت های رییس جمهور برای سفرهای متعدد استانی و اینکه در بین مردم هستند، با آنها سخن می گویند و حرف مردم را می شنوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی: هزاران آستان مقدس میزبان کرسی های تلاوت، ترتیل و تفسیر قرآن می شوند

خاموشی: هزاران آستان مقدس میزبان کرسی های تلاوت، ترتیل و تفسیر قرآن می شوند