مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-05سياسي

آغاز پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه در کرمان


همزمان با آغاز ایام شعبانیه و فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز و روز جوان پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه در استان کرمان اجرا می شود.

- ایسنا/کرمان همزمان با آغاز ایام شعبانیه و فرا رسیدن روز پاسدار و جانباز و روز جوان" پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه" در استان کرمان اجرا می شود.

ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه اندازی پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه همزمان با فرا رسیدن ایام شعبانیه و ولادت با سعادت اخترهای تابناک ولایت امام حسین (ع)حضرت ابوالفضل العباس (ع) امام زین العابدین (ع)و همچنین روز پاسدار و جانباز و روز جوان در انتقال خون استان کرمان خبر داد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم علی الخصوص پاسداران و خانواده معزز شهدا و جانبازان برای اهدای خون بیان کرد: این عزیزان با اهدای خون سرخ خود می توانند نقش مهمی در فرهنگ سازی این مقوله انسانی و اجتماعی و ترغیب قشرهای مختلف علی الخصوص جوانان به این امر خداپسندانه داشته باشند.

شکوهی افزود: با توجه به شروع موج ششم کرونا و ایام پایانی سال با کمبود ذخایر خون مواجه گشته و به دلیل نزدیک شدن تعطیلات نوروزی نیاز به همراهی مردم شریف دیار کریمان به ویژه جوانان برای افزایش ظرفیت های ذخایر خون استان داریم تا بتوانیم جوابگوی تامین خون بیماران عزیز مخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه در کرمان

آغاز پویش سراسری اهدای خون در اعیاد شعبانیه در کرمان