مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-05سياسي

پرداخت وام مسکن به سیل زدگان بیرم از سال جدید آغاز می شود


نشست شورای اداری بخش بیرم لارستان با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، به منظور بررسی ساماندهی وضعیت سیل زدگان برگزار شد و همچنین یک طرح آبرسانی در بالاده بیرم این روستا افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، عصر امروز چهارده اسفندماه جلسه شورای اداری بخش بیرم لارستان با حضور فرماندار لارستان و جمعی از مسؤولین شهرستان و بخش بیرم برگزار شد.

در این نشست که به منظور بررسی مشکلات سیل زدگان بیرمی  و تحقق وعده ها برگزار شده بود، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گزارشی از وضعیت سیل و خسارات ارائه کرد.

امیر برومند در این نشست با اشاره به تشکیل پرونده های احداث و تعمیر مسکن اظهار داشت: سیل در بخش بیرم لارستان به منازل مسکونی بسیاری خسارت وارد کرده بود،165 مورد آوار برداری منازل انجام گرفته است و در بحث مسکن روستایی 400 پرونده برای احداث مسکن جدید و تعمیر 420 واحد مسکونی تشکیل شده است.

وی افزود: در بحث مسکن شهری بیرم نیز برای 1100 واحد مسکونی احداثی و تعمیری تشکیل پرونده شده است که پرداخت وام های ساخت و ساز از سال 1401 شروع خواهد شد.

فرماندار لارستان نیز از جذب اعتبار برای اجرای طرح آبخیز داری بیرم سخن گفت و بیان داشت: برای اجرای طرح شش گانه آبخیز داری در بخش بیرم 30 میلیارد تومان اعتبار جذب شده است و همچنین یک میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام مسکن به سیل زدگان بیرم از سال جدید آغاز می شود

پرداخت وام مسکن به سیل زدگان بیرم از سال جدید آغاز می شود