مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:572022-03-05سياسي

برنامه ریزی و اقدام فوری برای توانمندسازی مددجویان در کشور ضروری است


رییس جمهور تلاش همه دستگاه ها برای توسعه و آبادانی کشور را ضروری دانست و گفت: لازم است همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی حمایت از اقشار آسیب پذیر را در دستورکار قرار دهند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز شنبه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در مراسم افتتاح و رونمایی از طرحهای کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار کرد: به عنوان یک مسئول، هرگز برای من پذیرفتنی نیست که بخشی از مردم کشورمان در تأمین معاش و مسائل اولیه زندگی خود درمانده باشند، چرا که این را با ظرفیت های گسترده ای که در کشور وجود دارد، سازگار نمی دانم.

رییس جمهور، تلاش همه دستگاه ها و نهادهای انقلابی برای توسعه و آبادانی کشور را ضروری دانست و گفت: لازم است همه دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی و خیریه ها موضوع حمایت از اقشار آسیب پذیر را به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار داده و بلافاصله با کار جهادی برای توانمندسازی این اقشار برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد وزارت رفاه با همکاری کمیته امداد امام(ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی و سایر نهادهای انقلاب اسلامی به همراه خیریه ها و دستگاه های مربوطه، موضوع رفع فقر و محرومیت را به عنوان اولویت در دستور کار خود قرار دهند که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی و اقدام فوری برای توانمندسازی مددجویان در کشور ضروری است

برنامه ریزی و اقدام فوری برای توانمندسازی مددجویان در کشور ضروری است