مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-05اقتصادي

توجه ویژه به منطقه 19 در بودجه سال آینده


نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران در نشست با معتمدین ، شهردار و مدیران منطقه 19 از توجه ویژه به این منطقه در بودجه سال 1401 خبر داد.

- به گزارش، پرویز سروری همراه با مهدی هدایت شهردار منطقه 19، معاونین و مدیران شهرداری این منطقه پس از بازدید از محوطه میدان مرکزی میوه و تره بار، طرح ساماندهی خلازیر، کوره های آجرپزی و پارک ایرانیان، در نشستی با مسئولان و شورایاران به بررسی مهمترین خدمات مورد نیاز در این منطقه پرداختند.

سروری در خصوص ساخت و ساز در محدوده بافت فرسوده این منطقه، عدم توجیه اقتصادی آن ها و نیز مخاطرات احتمالی این نوع ساخت و سازها در مواقع بروز زلزله به دلیل عدم استحکام لازم سخن گفت و تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون برنامه و شهرسازی در حال بررسی و اصلاح است.

وی به توجه ویژه شورای ششم به مناطق جنوبی اشاره و بیان کرد: در همین راستا بیشترین بودجه سال 1401 به منطقه 19 اختصاص داده شده و با عنایت به اینکه زیرساخت های شمال تهران از جنوب آن بهتر است، این موضوع گامی برای ایجاد عدالت و کاهش این فاصله محسوب می شود.

به گفته سروری با توجه به وضعیت درآمد، اشتغال و زیرساخت های نامناسب مناطق محروم ضرورت دارد در جهت پیوست عدالت خدمات بیشتری در این مناطق دیده شود و به این موضوع در پروژه های اجرایی نیز مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به منطقه 19 در بودجه سال آینده

توجه ویژه به منطقه 19 در بودجه سال آینده