مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-05اقتصادي

مدیرکل گردشگری وزارت میراث: گردشگری یزد هدایتگر صنعت گردشگری کشور است


مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی با بیان این که امروز جایگاه گردشگری فعالان یزد بسیار جایگاه بالایی است و منجر به جهت دهی جریان گردشگری کشور می شود، - سیدمصطفی فاطمی، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که صاحبان ایده و فکر محرکان توسعه گردشگری کشورند، اظهار کرد: با استفاده از ایده این افراد می توان از منابع و داشته های هر سرزمین بهره برداری کرد.

وی با بیان این که مدت هاست که مجموعه خوش فکر دانشگاه آزاد به دنبال ایده های دانشجویان و بهره مندی از آن است، افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد در هم افزایی دولت، بخش خصوصی و دانشگاه به خوبی اقدام کرده و مجموعه واحد و هماهنگی است.

فاطمی با بیان این که ما در کل کشور فعالان زیادی را داریم، تصریح کرد: امروز جایگاه گردشگری فعالان یزد بسیار جایگاه بالایی است و منجر به جهت دهی جریان کشور می شود و جایگاه ویژه ای دارد و دانشگاه می تواند به یک موقعیت عالی برساند.

ایده های برتر اقتصادی را اجرایی می کنیم علیرضا نگهی مسئول کارگروه اشتغال نیز با بیان این که تلاش ما این است که ایده پردازان را مورد استفاده قرار دهیم و اجازه ندهیم ایده هایشان به حراج برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل گردشگری وزارت میراث: گردشگری یزد هدایتگر صنعت گردشگری کشور است

مدیرکل گردشگری وزارت میراث: گردشگری یزد هدایتگر صنعت گردشگری کشور است