مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-05اقتصادي

تهیه و توزیع 300 هزار اصله نهال در راستای پویش ایرانی سرسبز در یزد


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از تهیه و توزیع 300 هزار اصله نهال به ازای هر خانواده یزدی در راستای پویش نهالکاری «ایرانی سرسبز، ایرانی قوی» با همکاری جدی بخش صنعت و معدن استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از تهیه و توزیع 300 هزار اصله نهال به ازای هر خانواده یزدی در راستای پویش نهالکاری ایرانی سرسبز، ایرانی قوی با همکاری جدی بخش صنعت و معدن استان خبر داد.

محمد رضا آخوندی به مناسبت هفته منابع طبیعی(15 تا 23 اسفندماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری از نظر اقدامات و عملیات اجرایی در بخشهای مختلف، سال پر کاری برای منابع طبیعی استان بوده است.

وی از جمله این اقدامات را انجام طرح کارداستر برای 96 درصد عرصه های ملی استان در راستای تثبیت مالکیت دولت و حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرفات غیرقانونی ذکر کرد و در این باره گفت: در سال جاری بیش از هفت میلیون هکتار برای اراضی دولتی سند تک برگ اخذ شده است.

آخوندی از دیگر اقدامات موثر در استان را اجرای پویش نهالکاری ایرانی سرسبز، ایرانی قوی ذکر کرد و در این باره گفت: این طرح از ابتدای شهرویورماه سال جاری در مرکز مصوب شد ولی در یزد از 9 دیماه با غرس نهال یا بذرکاری با شعار هر ایرانی، یک نهال یا به ازای هر شهید، هزار اصله درخت آغاز شده و تا پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع 300 هزار اصله نهال در راستای پویش ایرانی سرسبز در یزد

تهیه و توزیع 300 هزار اصله نهال در راستای پویش ایرانی سرسبز در یزد