مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-05اقتصادي

افتتاح 5 طرح آبخیزداری در هفته منابع طبیعی/بوستان شهدا در اردبیل راه اندازی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی 5 طرح آبخیزداری به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون تومان در مناطق مختلف استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمود قلیزاده بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در گرامیداشت هفته منابع طبیعی برنامه های متنوعی در سطح استان برگزار می شود که غرس نهال تا 500 اصله در محوطه اداره کل منابع طبیعی با حضور مسئولان انجام می شود تا زمینه توسعه فضای سبز و غرس نهال را در سطح استان شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: در دومین روز از هفته منابع طبیعی و در قالب همیاران طبیعت در روستاهای نیارق و سوها طرح های غرس نهال و تقویت منابع جنگلی به انجام رسیده و همچنین جلب مشارکت روستاییان را در حمایت از این منابع ارزشمند شاهد خواهیم بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: مانور حفاظتی در گرامیداشت این هفته با همکاری یگان حفاظت و مجموعه قضایی استان برگزار می شود که تصمیم گرفتیم در گرامیداشت این هفته طرح جنگل گردی و بازدید از عرصه های منابع طبیعی را با همکاری مسئولان دادگستری استان شاهد باشیم.

قلیزاده افتتاح 5 پروژه آبخیزداری را در گرامیداشت این هفته به ارزش 3 میلیارد و 100 میلیون تومان یادآور شد و افزود: در 5 شهرستان نیر، سرعین، مشگین شهر، اردبیل و اصلاندوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 طرح آبخیزداری در هفته منابع طبیعی/بوستان شهدا در اردبیل راه اندازی می شود

افتتاح 5 طرح آبخیزداری در هفته منابع طبیعی/بوستان شهدا در اردبیل راه اندازی می شود