مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-05سياسي

قاتل شهید رنجبر به قصاص محکوم شد


قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی با اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) ظهر جمعه 15 بهمن 1400 در شیراز دستگیر شد.

- قاتل شهید علی اکبر رنجبر مامور انتظامی با اقدامات عملیاتی پلیس انتظامی استان فارس و همکاری اطلاعاتی ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) ظهر جمعه 15 بهمن 1400 در شیراز دستگیر شد.

پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل شهید علی اکبر رنجبر در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس رییس کل دادگستری فارس ، حکم قصاص برای متهم این پرونده را اعلام کرد و گفت: قاتل شهید رنجبر به قصاص، حبس، شلاق و پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حجت الاسلام سید کاظم موسوی رییس کل دادگستری فارس روز شنبه با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به لحاظ جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه و تأکیدات رییس قوه قضاییه به صورت ویژه انجام شد تاکید کرد: دستگاه قضایی از ابتدای وقوع این جنایت رسیدگی ویژه و سریع به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و سیر قانونی پرونده از جمله تحقیقات پرونده و کلیه ضوابط مندرج در آیین دادرسی کیفری را در کمترین زمان ممکن اجرا نمود.

این مقام قضایی استان فارس با بیان اینکه پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست و همچنین معرفی وکیل تعیینی از سوی متهم و رع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل شهید رنجبر به قصاص محکوم شد

قاتل شهید رنجبر به قصاص محکوم شد