مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:272022-03-05فرهنگي

فراخوانی برای تولید مستندی درباره یک کوهنورد ایرانی


فیلم مستند بلند «آخرین گام به سوی آسمان» در مورد شخصیت و افتخارات زنده یاد «محمد اوراز» کوهنورد ایرانی و فاتح قله مرتفع اورست به کارگردانی ابراهیم سعیدی در مؤسسه فیلمسازی «لاوان فیلم» ساخته می شود.

- فیلم مستند بلند آخرین گام به سوی آسمان در مورد شخصیت و افتخارات زنده یاد محمد اوراز کوهنورد ایرانی و فاتح قله مرتفع اورست به کارگردانی ابراهیم سعیدی در مؤسسه فیلمسازی لاوان فیلم ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم سعیدی که با آثار مستند و داستانی اش از جمله؛ فیلم سینمایی ماندوو (خسته) و فیلم مستند بلند همه مادران من (دایکانی من) در مورد نسل کشی کُردها در کُردستان عراق توسط رژیم صدام حسین را در کارنامه کاریش دارد، در جدیدترین اثر مستند خود، به سراغ کوهنورد ایرانی و دومین ایرانی فاتح قله مرتفع اورست و دیگر قلل مرتفع جهان که بدون استفاده کردن از کپسول اکسیژن آن ها را صعود می کرد، رفته است و در فیلم مستند بلند آخرین گام به سوی آسمان به صورت ویژه به زندگی، شخصیت و افتخارات ورزشی این قهرمان ملی کوهنوردی ایران می پردازد.

در این فیلم، گفته می شود، تلاش خواهد شد تا وجوه مختلف شخصیت این اسوه قهرمانی کوهنوردی ایران و جهان و هم چنین موقعیت و ویژگی های منحصر به فرد ورزشی و حرفه ای این کوهنورد مورد بررسی و توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای تولید مستندی درباره یک کوهنورد ایرانی

فراخوانی برای تولید مستندی درباره یک کوهنورد ایرانی