مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-05فرهنگي

تاکید معاون مطبوعاتی بر تقویت همکاری های رسانه ای تهران و دهلی نو


معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هیات رسانه ای هندوستان، متشکل از مدیران رسانه های پرمخاطب این کشور، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کامل دارد تا مقدمات لازم برای تقویت همکاری های رسانه ای ایران و هندوستان را فراهم کند.

- معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با هیات رسانه ای هندوستان، متشکل از مدیران رسانه های پرمخاطب این کشور، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی کامل دارد تا مقدمات لازم برای تقویت همکاری های رسانه ای ایران و هندوستان را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، فرشاد مهدی پور ـ معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه و اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور گفت: علیرغم اینکه هندوستان همواره برای مردم ایران یک کشور دوست و همراه در مبازه با غرب و نظام سلطه محسوب می شود اما متاسفانه روابط فرهنگی دو کشور عمیق نیست و این درحالی است که علاوه بر علایق و اشتراکات فرهنگی، زبان فارسی، یکی از زبان های رایج و فراگیر در هندوستان است.

وی در همین رابطه، تشکیل کمیته رسمی همکاری های رسانه ای و همچنین انعقاد تفاهم نامه های رسانه ای میان رسانه های دو کشور را به عنوان دو سطح مختلف همکاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون مطبوعاتی بر تقویت همکاری های رسانه ای تهران و دهلی نو

تاکید معاون مطبوعاتی بر تقویت همکاری های رسانه ای تهران و دهلی نو