مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:122022-03-05بين الملل

لحظه به لحظه با اوکراین؛ مسکو سفیر آمریکا را فراخواند


در دهمین روز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، رییس جمهور روسیه هشدار داد که تحریم ها به معنای اعلام جنگ علیه روسیه است.

- بخش بیست و هشتم گزارش لحظه به لحظه با تحولات اوکراین به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در دهمین روز از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، رییس جمهور روسیه هشدار داد که تحریم ها به معنای اعلام جنگ علیه روسیه است.

18:04- وزارت خارجه روسیه سفیر آمریکا را فراخواند وزارت خارجه روسیه سفیر آمریکا در مسکو را در اعتراض به صحبت های لیندسی گراهام سناتور جمهور خواه آمریکایی فراخواند.

گراهام روز پنج شنبه در واکنش به عملیات نظامی روسیه در اوکراین در اظهاراتی عجیب گفته، باید کسی در روسیه پوتین را ترور کند.

  وی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز افزود: چطور (این جنگ) تمام می شود؟ وقتی کسی در روسیه جلو بیاید و این(پوتین) را از دور خارج کند.

  وی همچنین در حساب توییتری خود نیز این درخواست خود را تکرار کرده و خطاب به مردم روسیه نوشته؛ شما باید برای کشورتان کاری بکنید و جهان قدردان این خدمات شما خواهد بود.

  17:50- گفت وگوی تلفنی وزرای خارجه آمریکا و چین درباره اوکراین وزارت خارجه آمریکا خبر داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با وزیر خارجه چین درباره اوکراین گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لحظه به لحظه با اوکراین؛ مسکو سفیر آمریکا را فراخواند

لحظه به لحظه با اوکراین؛ مسکو سفیر آمریکا را فراخواند