مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-05بين الملل

طالبان: نیروی امنیتی 350 هزار نفری تشکیل می دهیم


ما دیگر به هیچ کسی اجازه نمی دهیم که خاک افغانستان را علیه کشورهای منطقه و فرامنطقه استفاده کنند و ملت ما را بیشتر از این رنج بدهن - معاون اداری نخست وزیر حکومت طالبان می گوید که نخست وزیر در نظر دارند نیروهای امنیتی 350 هزار نفری تشکیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری نخست وزیر حکومت موقت طالبان که امروز شنبه در سیزدهمین مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان آکادمی پلیس در کابل صحبت می کرد، گفت: جوانان ما امروز در سایه آزادی و استقلال از دانشگاه پلیس فارغ التحصیل می شوند و این امر سنگ بنای ایجاد پلیس ملی و اخلاقی در افغانستان است .

وی بیان کرد: رهبری حکومت افغانستان در نظر دارند که به خاطر تامین امنیت جغرافیایی افغانستان، دفاع از ارزش های دینی و تمامیت ارضی کشور نیروهای امنیتی 350 هزار نفری تشکیل دهد .

مولوی حنفی خطاب به فارغ التحصیلان دانشگاه پلیس گفت: از این پس یونیفرم، معاش و بودجه شما از طرف خارجی ها تولید، داده و تامین نمی شوند دیگر به فرمان خارجی ها عمل نمی کنید بلکه اجرای قوانین و دفاع از آبرو و حیثیت هر شهروند افغانستان و همچنان جلوگیری از هر نوع ارتکاب جرایم و دیگر امور غیر قانونی و غیر اسلامی از وظایف اصلی شماست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان: نیروی امنیتی 350 هزار نفری تشکیل می دهیم

طالبان: نیروی امنیتی 350 هزار نفری تشکیل می دهیم