مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-05سياسي

اتصال 23 روستای شهرستان نایین به آب پایدار


نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: در جهت حذف آب رسانی با تانکر در سطح شهرستان، تکمیل مجتمع آب رسانی روستاهای بهارستان و لای سیاه در دستور کار قرار گرفت و در فاز اول این پروژه 23 روستای شهرستان نایین به آب پایدار متصل خواهد شد.

- الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به پیگیری های متعدد در زمینه تکمیل آب رسانی به روستاهای دهستان های لای سیاه و بهارستان شهرستان نایین اظهار داشت: از آنجا که یکی از مشکلات مهم و زیرساختی روستاهای نایین تامین آب شرب مردم می باشد، در جهت حذف آب رسانی با تانکر در سطح شهرستان، تکمیل مجتمع آب رسانی روستاهای بهارستان و لای سیاه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به منظور تسریع در تکمیل این پروژه پیگیری های متعددی در سطح ملی انجام شد و جهت تامین بودجه جلسات متعددی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و سازمان برنامه و بودجه برگزار و تاکید شد که هرچه سریع تر مجتمع آب رسانی روستاهای شهرستان نایین احداث گردد.

آزاد خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و بازدید میدانی دکتر همت از منطقه با مساعدت قرارگاه محرومیت زدایی کشور به فرماندهی سردار حزنی و بسیج سازندگی استان و مدیرعامل آبفای استان اجرای پروژه به بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 23 روستای شهرستان نایین به آب پایدار

اتصال 23 روستای شهرستان نایین به آب پایدار