مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-05اقتصادي

اقدامات مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات رونق تولید شتاب گیرد


ضروری است تا حرکت های جهادی مدیران بانکی را در اعطای تسهیلات رونق تولید شاهد باشیم و پرداخت این تسهیلات در روزهای پایانی سال شتاب بیشتری به خود بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی بعد از ظهر شنبه در نشست با مدیران بانک های استان اردبیل اظهار کرد: در سالی که گذشت با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در حد توان در خدمت به تولیدکنندگان در اردبیل کوتاهی نشد و این امر با همکاری و هدایت مدیران بانک ها بیشتر ملموس بود.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده تا آخرین روزهای سال نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام شود، تصریح کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید نیز بر حرکت جهادی مدیران و شتاب آنها در حمایت از تولید تاکید شده و این اقدام جهادی باید تا رسیدن واحدهای تولیدی به مرحله اشتغال استمرار داشته باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بخش تولید برای توسعه اقتصادی استان باید رونق بگیرد، گفت: حمایت مدیران سرمایه گذاری ها و حوزه تولید نباید در حد حرف باشد بلکه تا مرحله عمل باید در کنار سرمایه گذاران باشیم.

عاملی افزود: مسائل واحدهای تولیدی خط قرمز ماست و مدیران باید مشکلات سرمایه گذاری ها در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری را برطرف و در این زمینه با جدیت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات رونق تولید شتاب گیرد

اقدامات مدیران بانکی در پرداخت تسهیلات رونق تولید شتاب گیرد