مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-05اجتماعي

سرقت دریچه فاضلاب باعث مرگ نوجوان قزوینی شد


حدود 4000 دریچه در سطح شهر وجود دارد و در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار سرقت دریچه ها هستیم، مجموعه مدیریت شهری نیز هرساله در این موضوع دچار خسارات جدی می شود.

- رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: سرقت دریچه های فاضلاب در میدان سید حسن نصراله شهر قزوین باعث سقوط یک نوجوان و مرگ او شد.

حسین عمویی با اشاره به حادثه سقوط نوجوان در چاه فاضلاب در یکی از مناطق شهر قزوین اظهار کرد: این حادثه در میدان سید حسن نصراله رخ داده است، این میدان محلی برای پیاده راه و رفت وآمد عابران ندارد و عابران در این منطقه تردد نمی کنند، بااین حال پس از سرقت دریچه فلزی، نوار زرد خطر نیز برای احتیاط عابرین احتمالی در محل نصب شده است.

بنابراعلام روابط عمومی شهرداری قزوین، وی افزود: در محل سرقت دریچه علائم خطر نصب شده بود تا دراسرع وقت دریچه جدید نصب شود اما بی احتیاطی نوجوان سبب شد در این دریچه سقوط کند که متأسفانه سقوط منجر به مرگ او شده است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین بیان کرد: حدود 4000 دریچه در سطح شهر وجود دارد و در روزهای اخیر شاهد افزایش آمار سرقت دریچه ها هستیم، مجموعه مدیریت شهری نیز هرساله در این موضوع دچار خسارات جدی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت دریچه فاضلاب باعث مرگ نوجوان قزوینی شد

سرقت دریچه فاضلاب باعث مرگ نوجوان قزوینی شد