مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-05حوادث

باند ماموران قلابی برق در سلماس منهدم شد


فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری باندی که با سوء استفاده از عنوان مامور اداره برق، اقدام به سرقت به عنف طلاجات از منزل شهروندان می کردند خبر داد.

- ارومیه – فرمانده انتظامی سلماس از دستگیری اعضای باندی که باجعل عنوان مامور اداره برق، اقدام به سرقت طلاجات از منزل شهروندان می کردند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ رمضان فتح اللهی در این زمینه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد سرقت به عنف طلاجات از منزل شخصی به هویت معلوم، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که متهمان پس از شناسایی یک منزل مسکونی، در محل حاضر و با معرفی خود به عنوان مأموران اداره برق به بهانه قرائت کنتور وارد منزل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس عنوان کرد: متهمان پس از ورود به منزل این شهروند، اقدام به سرقت طلا و جواهرات مالباخته به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال نموده و سریعاً متواری می شوند.

فتح اللهی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی سارقان مأمور نما آغاز و در نهایت با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری آنان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند ماموران قلابی برق در سلماس منهدم شد

باند ماموران قلابی برق در سلماس منهدم شد