مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-05اقتصادي

شلیک به قلب سینما با گرانی بلیت!


سینما از جمله تفریحات ارزان و فراگیر در سراسر دنیاست؛ در کشورمان هم سینما جزء ارزان ترین تفریحات محسوب می شود اما با نزدیک شدن به سال جدید، زمزمه گران شدن این سرگرمی به گوش می رسد؛ - خبرگزاری فارس ـ گروه سینما: سینما جایی است که مردم حدود 2 ساعت در آن حضور می یابند و سرگرم می شوند؛ می خندند؛ می گریند و احتمالاً چیزی یاد می گیرند.

 سینما از جمله تفریحات ارزان و فراگیر در سراسر دنیاست.

در کشورمان و در حال حاضر، سینما هم جزء ارزان ترین تفریحات محسوب می شود اما با نزدیک شدن به سال جدید، زمزمه گران شدن این سرگرمی به گوش می رسد؛ آن هم بیشتر از 50 درصد! برخی هم می گویند نهایت سقف بلیت 40 هزار تومان تعیین خواهد شد که به فرض صحت، باز هم مبلغ بالایی به نظر می رسد.

البته در این میان مبالغه هایی انجام می گیرد مبنی بر اینکه قیمت سینما معادل یک بسته چیپس و پفک است، و به این نکته توجه نمی کنند که خانواده ها در شرایط بغرنج معیشتی، تنقلاتی همچون چیپس و پفک را از سبد غذایی خود حذف می کنند.

* محرومیت از توسعه کمی و کیفی سینما، عامل خسارت مبالغه دیگری که صورت می گیرد این است که نرخ فعلی بلیت سینما در ایران را (معادل حدوداً یک یورو ) با دیگر کشورهای جهان مقایسه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک به قلب سینما با گرانی بلیت!

شلیک به قلب سینما با گرانی بلیت!