مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 16:122022-03-05فرهنگي

ارسال 700 اثر به دبیرخانه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی «فیروزه»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 700 اثر به دبیرخانه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی «فیروزه» در استان ارسال شد.

- ، ابراهیم شریفی ظهر شنبه در نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی فیروزه با اشاره به ارسال 700 اثر به دبیرخانه این جشنواره، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری جزو استان های برتر از لحاظ آثار دریافتی است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید از این آثار و هنرمندان در راستای توسعه، حمایت کنند، عنوان کرد: وظیفه دولت در قبال حمایت از تولیدات فرهنگی برگزاری جشنواره ها و خرید محصولات تولید شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آثار ارسال به این جشنواره نشان دهنده بخشی از استعدادها، توانمندی هنرمندان و ظرفیت هنری این استان است.

شریفی مهم ترین شاخصه این جشنواره را اقتصاد هنر عنوان کرد و گفت: با برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی فیروزه زمینه امرار و معاش هنرمندان از آثار خلق شده ایجاد شد.

وی افزود: تولید محصولات و کالاهای فرهنگی برجسته ترین نوع تولید برای فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی است که می تواند بر اساس خرده فرهنگ ها و ظرفیت های اقلیمی صورت پذیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: هنرمندان باید محصولات خود را با کیفیت بالا و بر اساس نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 700 اثر به دبیرخانه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی «فیروزه»

ارسال 700 اثر به دبیرخانه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی «فیروزه»