مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-05سياسي

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی


با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در سازمان صنایع دفاع، از 7 محصول در حوزه رزم زمینی، 2 محصول در حوزه رزم هوایی و یک محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع، از 7 محصول در حوزه رزم زمینی، 2 محصول در حوزه رزم هوایی و 1محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با تقدیر و تشکر از تلاش مجاهدانه متخصصان صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع گفت: اهداف، سیاست ها و راهبردهای تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام مند در وزارت دفاع تدوین گردیده و توسط سازمان صنایع دفاع به نتیجه مطلوب رسیده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم هوشمندسازی و افزایش دقت در تولیدات سازمان صنایع دفاع به عنوان یک راهبرد اساسی خاطر نشان ساخت: با استعانت از خداوند بزرگ و همت کارشناسان و متخصصان وزارت دفاع و کشور، محصولات آن سازمان شامل وسایل و تجهیزات انفرادی، موشک ها، بمب ها و سایر ادوات نظامی از قابلیت های عملیاتی و کارآمدی لازم برخوردار بوده که این موضوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی