مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-05فرهنگي

دچار گسست فرهنگی شده ایم/عروسک ها به مثابه پیک هایی برای امید


رییس کمیته ملی موزه های ایران گفت: در شرایط کنونی دچار نوعی گسست فرهنگی شده ایم اما در این بین عروسک ها به مثابه پیک هایی هستند که امید به زندگی و موفقیت را رقم می زنند.

- ، در پی فراخوان نخستین جشنواره بین المللی ساخت عروسک امید بیش از 150 عروسک در چهار بخش عروسک های نمایشی، عروسک های بازیچه، عروسک های بومی - محلی و عروسک های ساخته شده با اشیا مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شدند که پس از داوری و انتخاب آثار برگزیده در نمایشگاهی که از هشتم تا یازدهم اسفندماه در باغ کتاب تهران برگزار شد، به نمایش گذاشته شدند.

این جشنواره که توسط مرکز رویش و شکوفایی استعداد روشا مستقر در مرکز نوآوری روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار شد.

در بخش ساخت عروسک های نمایشی، مهلا یوسفی و معصومه روستا، رتبه اول، باباعلی، رتبه دوم و پروین وفایی و رابعه سلیمانی، رتبه سوم را کسب کردند؛ همچنین در بخش عروسک های بومی - فرهنگی، معصومه میرزایی، رتبه اول، مژده دانش پژوه، رتبه دوم و رحیمه کردکتولی، رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین از خانمها الهام محمودی، پروین بهرام پور، الهام رحمانی و بتول نوریان هم تقدیر شد و جایزه ویژه امید جشنواره به ثریا اسکندری و جایزه ویژه روشا به مجید بشکال اعطا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دچار گسست فرهنگی شده ایم/عروسک ها به مثابه پیک هایی برای امید

دچار گسست فرهنگی شده ایم/عروسک ها به مثابه پیک هایی برای امید