مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-05بين الملل

خداحافظی برندهای لوکس از روسیه


برندهای لوکس بزرگ دنیا اعلام کردند فروشگاههایشان در روسیه را موقتا تعطیل کرده و فعالیتهای تجاری در این کشور را متوقف می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برندهای هرمس و کارتیه نخستین برندهای لوکسی بودند که توقف فعالیتشان در روسیه را اعلام کردند و سپس شرکتهای LVMH، کرینگ و چنل هم تصمیم مشابهی گرفتند.

از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین که باعث شد آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا مسکو را با شدیدترین تحریمها هدف قرار دهند، انجام کسب و کار در روسیه پیچیده شده است.

خانه مد لوکس فرانسوی چنل در پستی در لینکدین اعلام کرد با توجه به نگرانیهای فزاینده نسبت به وضعیت فعلی، ابهامات رو به رشد و پیچیدگی فعالیت، چنل تصمیم گرفت فعالیت در روسیه را موقتا متوقف کند.

غول لوکس LVMH که صاحب برندهایی نظیر کریستین دیور، جیونچی، کنزو، تگ هوئر و بولگاری است، 124 بوتیک خود در روسیه را از روز یکشنبه تعطیل می کند اما طبق اعلام سخنگوی این شرکت، به پرداخت حقوق به 3500 کارمند خود در این کشور ادامه می دهد.

برند فرانسوی چند ملیتی کرینگ که برندهایش شامل گوچی، سنت لوران، بوتگا ونتا و بوچرون است، دو فروشگاه و 180 کارمند در روسیه دارد که همچنان از آنها پشتیبانی خواهد کرد.

اگرچه مردم روسیه مصرف کنندگان علاقمند به کالاهای لوکس هستند اما میزان فروش کالاهای لوکس در این کشور در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی برندهای لوکس از روسیه

خداحافظی برندهای لوکس از روسیه