مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:322022-03-05سياسي

سمفونی «چنین گفت زرتشت» در زاگرب اجرا شد/ توضیحات علی رهبری


سمفونی «چنین گفت زرتشت» به آهنگسازی علی رهبری و خوانندگی رضا فکری با حضور سفرای ایران و کرواسی همزمان با سی امین سالگرد روابط دیپلماتیک این 2 کشور در شهر زاگرب برگزار شد.

- به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، همزمان با سی امین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و کرواسی سمفونی چنین گفت زرتشت به آهنگسازی و رهبری ارکستر علی رهبری و خوانندگی رضا فکری با حضور سفرای ایران و کرواسی در شهر زاگرب برگزار شد.

کنسرت چنین گفت زرتشت از آثار علی رهبری جمعه سیزدهم اسفند ماه به رهبری این موسیقیدان ایرانی تبار و خوانندگی رضا فکری همراه با ارکستر و کر فیلارمونیک زاگرب در سالن لیسینسکی شهر زاگرب برگزار شد.

این کنسرت به مناسبت صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس ارکستر فیلارمونیک زاگرب و هم زمان با سی اُمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و کرواسی روی صحنه رفت.

سالن لیسینسکی شهر زاگرب که بزرگ ترین سالن موسیقی کرواسی است در حالی میزبان این کنسرت بود که علاوه بر حضور مخاطبان تعدادی از مقامات سیاسی و هنری کرواسی و ایران و سفرای کشورهای مختلف از جمله سُفرای 2 کشور ایران و کرواسی مهمانان این برنامه بودند.

خوانندگی این کنسرت به عهده رضا فکری بود که همکاری های بسیاری از جمله اپرای غمنامه ایرانیان ، اپرای حضرت ابراهیم ، دیوان شرق و غرب گوته و قطعه مرشد را با علی ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمفونی «چنین گفت زرتشت» در زاگرب اجرا شد/ توضیحات علی رهبری

سمفونی «چنین گفت زرتشت» در زاگرب اجرا شد/ توضیحات علی رهبری