مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:272022-03-05اقتصادي

افزایش حدود 10 درصدی قیمت موز/کاهش شدید قدرت خرید میوه


رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز از افزایش حدود 10 درصدی قیمت موز خبر داد و گفت: در هفته جاری به غیر از موز هیچ تغییر قیمتی نداشتیم و قیمت سایر اقلام میوه و تره بار ثابت بوده است.

- عبدالرضا جمالی پور در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت میوه تره بار در بازار اهواز اظهار کرد: قیمت میوه تره بار در هفت جاری ثابت بوده است و هیچ افزایش قیمتی به غیر از موز وجود نداشته است و چون نزدیک به عید هستیم، موز نوسان خاصی پیدا کرده و حدود 10 درصد افزایش قیمت داشته است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم موز در میدان 34 تا 35 هزار تومان بوده و با احتساب سود خرده فروشی، قیمت هر کیلوگرم موز در بازار 44 هزار تومان است.

جمالی پور تصریح کرد: به علت افزایش قیمت، تقاضای موز زیاد نیست و کمتر خریداری می شود و به همین دلیل، برخی فروشنده ها موز را حتی کمتر از سود معمول و با قیمت 37 تا 40 هزار تومان عرضه می کنند، با این وجود خرید و تقاضای مردم کمتر شده است.

رییس اتحادیه میوه و تره بار اهواز با اشاره به اینکه گردوغبار در بازار میوه و تره بار اثر خاصی نمی گذارد، گفت: گردوغبار بر قیمت ها و عرضه و تقاضای میوه و تره بار اثر خاصی نمی گذارد.

به علت اینکه این اقلام از شهرهای دیگر وارد می شوند و به سرعت در مغازه ها به فروش می رسند، در معرض گردوخاک چندانی قرار نمی گیرند و این گرد و خاک تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حدود 10 درصدی قیمت موز/کاهش شدید قدرت خرید میوه

افزایش حدود 10 درصدی قیمت موز/کاهش شدید قدرت خرید میوه