مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:172022-03-05دانش

مشارکت 150 نهاد مالی و سرمایه گذاری حوزه فناوری و نوآوری در رویداد ملی دانشگاه آزاد


مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از دعوت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از 150 نهاد مالی و سرمایه گذاری حوزه فناوری و نوآوری جهت مشارکت در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس عسکری غلامزاده با اشاره به اهمیت حضور سرمایه گذاران و نهادهای مالی در رویداد ملی گام دوم اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناروی دانشگاه آزاد اسلامی در یکسالی که از عمر آن می گذرد، توانسته با بسیاری از نهادها و بخش های مالی و سرمایه گذاری وارد تعامل شده و توافقات و تفاهم نامه هایی نیز در همین راستا منعقد شده یا در آینده نزدیک امضا خواهد شد.

با توجه به برگزاری رویداد ملی گام دوم که یک تحول عظیم در عرصه فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد است و این دانشگاه در چهل سالگی خود تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود را به نمایش خواهد گذاشت، فرصتی فراهم آمده تا علاوه بر سرمایه گذاری و حمایت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از طرح ها و استارتاپ ها، سرمایه گذاران و نهادهای مالی را نیز در همین راستا فعال کنیم.

وی افزود: با توجه به محول کردن وظیفه ارتباط با نهادهای مالی و سرمایه گذاری رویداد گام دوم از سوی کتر طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، 9 اقدام عملیاتی به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 150 نهاد مالی و سرمایه گذاری حوزه فناوری و نوآوری در رویداد ملی دانشگاه آزاد

مشارکت 150 نهاد مالی و سرمایه گذاری حوزه فناوری و نوآوری در رویداد ملی دانشگاه آزاد