مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-05سياسي

شهرداری فردیس مسموم کردن سگ های بلاصاحب را تکذیب کرد


حسین روستایی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص فیلمی که از  کشته شدن سگ ها توسط عوامل شهرداری فردیس در شبکه های اجتماعی منتشر شد،  اظهار کرد: این موضوع را شدیدا تکذیب می کنم.

فرآیند شهرداری فردیس در خصوص سگ های بلاصاحب فرایند زنده گیری است که اگرچه در دوره ای با جابجایی مدیران و اتمام قرارداد پیمانکار دچار وقفه ای کوتاه شد، اما از ابتدای بهمن ماه با قرارداد پیمانکاری به صورت روزانه و با اولویت گزارشات مردمی سامانه 137 شهرداری فردیس در حال انجام است.

وی با بیان اینکه  فرآیند زنده گیری تا عقیم سازی و نگهداری سگ های بلاصاحب برای شهرداری فردیس به ازای هر قلاده سگ حدود 2 میلیون تومان است، افزود: از ابتدای بهمن ماه تا کنون حدود 600 قلاده سگ زنده گیری، عقیم سازی و پلاک کوبی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس جمعیت سگ های بلاصاحب فردیس را حدود 6 هزار قلاده تخمین زد و گفت: با توجه به اعتراض شهروندان در خصوص سگ های بلاصاحب و مشکلاتی که از حضور سگ ها در محلات مختلف شهر فردیس به شهرداری گزارش می شود؛ نسبت به زنده گیری سگ های بلاصاحب اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد: گاهی ممکن است برخی شهروندان خودسرانه برای کنترل جمعیت سگ ها و جلوگیری از مشکلات حضور آنها در سطح شهر، به مسموم کردن سگ ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری فردیس مسموم کردن سگ های بلاصاحب را تکذیب کرد

شهرداری فردیس مسموم کردن سگ های بلاصاحب را تکذیب کرد